سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام رسمی اجرای قرارداد شرکت رنو در ساوه

اعلام رسمی اجرای قرارداد شرکت رنو در ساوه

 اعلام رسمی اجرای قرارداد شرکت رنو  : نماینده مردم ساوه از اعلام رسمی اجرای قرارداد رنو در ساوه خبر داد و گفت: هنوز تاریخ دقیق آغاز پروژه مشخص نشده است.

محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه، از اعلام رسمی اجرای قرارداد رنو در ساوه خبر داد و گفت: بر اساس پیگیری‌ها با اعلام معاونت وزیر صنعت و معدن، قرارداد شرکت رنو مراحل پایانی خود را گذراند.

ادامه خبر

شرکت صادراتی ماهان برترین شرکت صادرکننده ایران

ویکی مد


کرهجنوبی دریچه تازه مناسبات اقتصادی ایران در شرق آسیا

مناسبات اقتصادی ایران

در ابتدای این همایش «حسن طاهریان» سفیر ایران در کره‌جنوبی با اشاره به اشتراکات فرهنگی میان دو کشور و حصول برجام اظهار کرد: بعد از توافق برجام شاهد آن هستیم که فضای بیشتری برای تجارت و رونق کسب‌و‌کار در ایران بوجود آمده و این همایش معرفی محیط سرمایه‌گذاری ایران در سال 2018 را در دستور کار دارد می‌تواند باعث درک بهتر از توانمندی‌های جمهوری اسلامی شود.

وی افزود: امروز به همت دو طرف، اتاق بازرگانی مشترک کره و ایران افتتاح شده و این موضوع علاوه بر نزدیک شدن فرهنگ‌ها و تعمیق روابط می‌تواند زمینه استفاده از پتانسیل‌های دو طرف در حوزه اقتصادی و تجاری را افزایش دهد.در ادامه همایش دکتر «جی هو چون» رئیس اتاق بازرگانی کره و ایران با اشاره به دلایل تشکیل این اتاق بیان کرد: فضای کسب‌وکار، تجارت و همچنین فضای امنیت عمومی ایران برای تجار و فعالان اقتصادی کره‌جنوبی بسیار امن و پایدار است و از اهمیت ویژه‌ای برای سئول برخوردار است؛ چراکه کشورهای اطراف ایران ظرفیت‌هایی برای تجارت دارا هستند اما امنیت در آنجا پایدار نیست و همین موضوع موجب فرار سرمایه‌گذاران خارجی می‌شود.

 

ادامه خبر

شرکت صادراتی ماهان برترین شرکت صادرکننده ایران

ویکی مد


صادرات سیبزمینی تولیدی زنجان به عراق و روسیه

صادرات سیب‌زمینی تولیدی زنجان به عراق و روسیه

عبدالله جعفری در جمع خبرنگاران با بیان این‌که طی 10 ماهه امسال، انواع محصولات کشاورزی از استان زنجان صادر شده است و سیب‌زمینی عمده محصول صادراتی به شمار می‌رود، اظهار کرد: ارزش این میزان صادرات بیش از 4 میلیون دلار برآورد شده است و عراق و روسیه عمده مقاصد صادراتی سیب‌زمینی تولیدی استان طی امسال به‌شمار می‌رود.

 این مسئول با تاکید بر این‌که سیب‌زمینی تولیدی استان زنجان از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و همه ساله بازارهای ثابت و مشتریان خاص خود را دارد، ادامه داد: امسال در مجموع 210 هزار تن سیب‌زمینی در استان زنجان تولید شد که حدود 150 هزار تن از این میزان مازاد بر نیاز استان است.

ادامه خبر

شرکت صادراتی ماهان برترین شرکت صادرکننده ایران

ویکی مد


تازه ترین تکنولوژی ولوو در مدل«XC40»

تازه ترین تکنولوژی ولوو در مدل«XC40»

این موتور جدید بر اساس موتور 4 سیلندر Drive-E ولوو ساخته شده و به یک گیربکس 6 دنده متصل می شود ولی سال آینده یک گیربکس 8 دنده نیز به طیف مدل های XC40 اضافه خواهد شد. همراه با این موتور دو پیشرانه دیگر نیز به مدل های XC40 اضافه می شوند.

طبق گفته ولوو یک نسخه هایبرید و یک نسخه تمام الکتریکی در آینده نزدیک به جمع مدل های XC40 ملحق می شوند.

ادامه خبر

شرکت صادراتی ماهان برترین شرکت صادرکننده ایران

ویکی مد


صادرات محصولات شما به 107 کشور

درباره سرویس تجاری ماهان

شرکت افق تجارت سبز ماهان (mahancompany.com) به شرکت های ایران کمک می کند تا برنامه های استراتژی های فروش بین المللی خود را برای موفقیت در بازار جهانی امروز، برنامه ریزی و اجرا کنند. سرویس صادراتی ماهان  توسط متخصصان تجارت بین الملل و اقتصاددانان، برجسته توسعه یافته است که با ارائه  اطلاعات بازار، ارزیابی شرکای تجاری قابل اعتماد، مشاوره عملی و ابزارهای کسب و کار به شما کمک می کند تا در درک نحوه صادرات، ارتباط با خریداران خارجی و گسترش عملیات در بازارهای جدید موفق باشید.

خدمات تسهیل کننده فرآیند صادرات کالا‌ها ، آموزش و مشاوره شرکت‌ها در حوزه صادرات ،جذب سرمایه گذار و مشتری یابی ، ایجاد کمپین های تبلیغاتی در برترین خبرگزاری ها ،مدیریت نمایشگاه های صادراتی از جمله خدمات مورد نیاز اساسی شرکت‌های تولیدی و شرکت های دانش‌بنیان است که سرویس صادراتی ماهان آن را به مشتریان خود ارائه می دهد. در این سرویس سعی بر آن است تا با شناسایی و ارزیابی شرکت‌ها، خدماتی با کیفیت و اثربخش در جهت توسعه توان صادراتی شرکت‌ها ارایه گردد. در همین راستا، شرکت افق تجارت سبز ماهان به منظور ایجاد و خلق ثروت برای جامعه از طریق صادرات محصولات با فناوری بالا، اقدام به ایجاد یک پلتفرم صادراتی کرده است  تا صادرات شرکت‌ها از طریق اینگونه خدمات تسریع یابد.

 

سرویس تجاری ماهان با توجه به ضعف های ساختاری دولتی در حوزه صادرات مجموعه عظیمی از بانک های اطلاعاتی در سراسر جهان را فراهم کرده است تا به شما کمک کند تا پیچ و خم ادارات دولتی را هدایت کنید و سوالات خود را پاسخ دهید، تا یک منبع واحد برای ابزار، کمک و دانش تخصصی برای گسترش فروش بین المللی شرکت خود را فراهم کنید.

شرط لازم دریافت این خدمات برای شرکت‌ها، ارائه اطلاعات صحیح و داشتن توانمندی صادراتی است . در ادامه نیز ارزیابی‌های بیشتری در خصوص توانمندی شرکتها  و محصولات آنها در رسیدن به بازارهای جهانی صورت می‌گیرد.

شرکت‌های متقاضی دریافت حمایت‌ها و خدمات می‌توانند با ثبت نام در پلتفرم خرگوش آبی و انتخاب خدمات مورد نظر خود اقدام به صادرات محصولات خود کنند.

از اهداف بلند مدت این شرکت علاوه بر آموزش در زمینه صادرات و واردات, ارائه خدمات برند سازی بین المللی به تجار محترم و مشاوره حرفه ای در زمینه بسته بندی کالاهای صادراتی میباشد.

صادرات محصولات خود را با شرکت افق تجارت سبز ماهان تضمین کنید

https://www.mahancompany.com

شرکت ماهان در زمینه فروش محصولات بصورت مارکت پلیس فعال است و شما می توانید با ورود به سایت ویکی مد محصولات خود نظیر لباس را در این فروشگاه مستقیما بفروش برسانید.

https://www.wikimode.net